Συχνές Ερωτήσεις – Αποστολή & Πληρωμή

Πώς μπορώ να παραγγείλω από το κατάστημά σας;

Οι παραγγελίες γίνονται μόνο μέσω του e-shop, μπορούν να γίνουν από το τηλέφωνο ή με μήνυμα στα social media.

 Σε πόσες μέρες θα μου έρθει η παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την περιοχή που βρίσκεσαι, μεταξύ 5-7 εργάσιμων ημερών. Για εξωτερικό 10-15 εργάσιμες μέρες.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:

– Αντικαταβολή, με επιπλέον επιβάρυνση +1.5€

– Με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα

– Με κατάθεση στον Τραπεζικό Λογαριασμό μας.

– Με Paypal

Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

 Συνεργαζόμαστε με την Speedex και την ACS

Γιατί δεν έλαβα email επιβεβαίωσης όταν ολοκλήρωσα την παραγγελία μου;

Γιατί πολλές φορές το mail επιβεβαίωσης πηγαίνει στα ανεπιθύμητα, άρα πρέπει να κοιτάξετε εκεί.

Αν δεν είναι ούτε εκεί, πιθανότατα έχω συμπληρώσει λάθος το mail μου και πρέπει να επικοινωνήσετε με μας για να το διορθώσουμε.

Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς σας έρχεται ένα mail με τον  αριθμό αποστολής, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της. Από εκεί και μετά θα μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία ταχυμεταφορών και με αυτόν τον αριθμό να την αναζητήσετε.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι 3,10€ με εξαίρεση τις δυσπρόσιτες περιοχές (όπως αυτές ορίζονται από το δίκτυο της speedex-ACS). Αν διαπιστώσουμε ότι η αποστολή προορίζεται για κάποια δυσπρόσιτη περιοχή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σε ενημερώσουμε για τις διαθέσιμες επιλογές. Τα έξοδα αποστολής αλλάζουν ανάλογα με το βάρος και τον όγκο της αποστολής και τα υπολογίζει αυτόματα το site και σας γνωστοποιούνται πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Για την Κύπρο δεν είναι εφικτή η πληρωμή με αντικαταβολή. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αν δεν παραληφθεί η παραγγελία σας εντός 3 ημερών από την ημερομηνία που θα σας ειδοποιήσει η μεταφορική εταιρεία και επιστραφεί σε εμάς τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν εσάς.